Samo bih voleo da se malo urede biciklisticke staze do centra. Koji moj zbog kafana trosite gorivo i zagadjujete okolinu ako ste vec iz NSa. Velike pazare tj nabavke ne obavljate u tom nasem malom Centru. Banki i posti imate u svakom delu grada, pozoriste i bioskop pa lagana setnja do kuce. Ali cekamo 2021.pa cemo da vidimo da li cemo i postati grad kulture i da turisti pored jeftinih kafana i lepih devojaka dobiju i neko novo ruho.
I ja imam decu i vozam ih po celom gradu, Centar grada vidjamo pet puta godisnje i to nedeljom. Kad bi se resilo parkiranje ili nasao sistem da se drugacije tarifira i vi koji zivote u jezgru grada bi lakse parkirali svoja vozila i obavili vrtice. Ovako je svima djir da dodju do centra bas autom iako ce to isto vozilo po km parkirarati kao da su pesacili km, dva. Mozda nas spasu neke obecane garaze pa bude pristupacno svima. Pogledajte samo kolone automobila kad je neki koncert na trgu...No daleko smo mi od neke uredjenosti kad svako gleda svoj interes.
@ Kernel, поштовање
Није „evgenije“ планирао да реши проблем паркирања у центру. Он је само добио идеју да тај проблем искористи, зарад „пар хиљада динара“. То је логика Паркинг сервиса.
Radim u centru. Živim 4 km od centra. Autom mi do posla treba 10 minuta, biciklom 20 minuta a gradskim prevozom 40 minuta. Idem ponekad i peške. 50 minuta. Dvoje male dece razvozanje po vrtićima pre posla, skupljanje posle posla. O stanju gradskih autobusa, redu vožnje i gužvama da ne pričam... Nisi to baš dobro isplanirao, evgenije moj...
„evgenije“ се секира што неки без потребе долазе колима у центар Новог Сада. Па наравно, стварају проблеме, гужву. Када би они то платили пар хиљада динара, „evgenije“ би лакше поднео те досадњаковиће. Па шта, гужва би остала и даље, али паре, паре. Паркинг сервис сервисира паркирање.
Ја бих то решио елегантније, забранио бих сваки саобраћај у центру Новог Сада у кругу од 3 km. Уколико би неко прекршио забрану, одузео бих му ауто, па нека он види шта да ради. А паркирање бих елегантније наплаћивао по ауту, не по паркинг месту. При свакој регистрацији, још једна ситна уплата за паркирање, на годишњем нивоу. Величину суме би одредио Дамир Окановић – директор Комитета за безбедност саобраћаја, у њега имам неограничено поверење. Ова сума би у локалном буџету била у рангу Еколошке таксе.
Bolji predlog nisam dugo cula! Zaista ne razumem ljude koji sa Limana, Grbvice i iz sireg centra dolaze do centra autom. Sve sto mogu obavljam biciklom ili pesaka. Em je brze em ne trosim zivce u saobracaju.
Za dolazak kolima u centar grada treba uvesti nešto poput pojedinih gradova u drugim državama. Odredi se zona, postave se kamere, snime se tablice i svaki ulazak u tu zonu se naplaćuje tako što ti na kućnu adresu stigne uplatnica sa zbirom svih ulazaka i koliko to košta. Dovoljno je da bude i samo 10 dinara po ulasku. Za neke koji se stalno vozikaju to na kraju meseca izađe i par hiljada dinara. Ono, odredi se vreme od recimo 08:00-17:00 i u tom vremenu se naplaćuje. Plus podići sat vremena parkiranja na 100 dinara po satu u strogom centru grada. Gledam tako par drugara. Žive nedaleko od centra, ali svaki dan pale kola i pravac u centar da bi obavili neke sitne poslove tipa pošta, banka, poresko, kafa u Zmaj Jovinoj. Jedan živi u Radničkoj ulici, jedan na Bulevaru preko puta Dnevnika a treći je kod osnovne škole Ivan Gundulić. Prvo pola sata kruže oko pošte da ubodu mesto. Na kraju mesto ubode na kraju Železničke, skoro u Maksima Gorkog. Odatle peške do pošte. Onda reši da ode u Mašu na kafu pa od pošte šipči pešaka do kola. Onda pali auto pa se mota pola sata u Ignjata Pavlasa, oko Dunavslog parka, Riblje pijace da ubode parkig. Na kraju nađe mesto na keju kod bašte Doma vojske pa odatle peške do Zmaj Jovine. Ej, a čovek živi u Tekelinijoj na Podbari, odmah preko puta škole. Odatle do centra 10 minuta pešaka a on potroši celo pre podne ako ide kolima. I to nije sve. Kada se onako iznerviran vrati u tu svoju Tekelijinu ulicu kruži pola sata da ubode parking.
radno vreme ugostiteljskih objekata je ceo dan, a masa kada završi sa "redovnim poslom" (do 17h) ide na ispijanje kafa, u pozorište, bioskop itd. i to je opet generisanje debelog saobraćaja.
Upravo tako, ne razumem naplatu do 21h, a ni subotom. To samo govori o tome da je jedina svrha parking servisa kod nas drpanje para od gradjana, umesto uredjivanje zivota u gradu kao sto bi bilo normalno i po definiciji.
Svrha naplate parkinga je da oni koji rade u centru ne dolaze automobilima. Parking u centru je namenjen onima koji dolaze nešto da obave. Iz tog razloga, naplata parkinga treba da se obavlja od 9:00-17:00h, a van toga besplatno.
Parking u centru treba da poskupi za duplo jer je vazduh u centru grozan. Rasteretiti centar, ionako treba 15min da se voziš u krug dok ne nadđeš parking. Treba promovisati biciklizam i gradske autobuse. Porodici sa Naselja se vise isplati da dodje kolima do centra i tu parkira 2 sata, nego da kupe 4 buske karte u oba pravca.
Dakle, samo zbog vazduha, ni zbog čega drugog. A visak novca iz Parking servisa će Grad utrošiti za neke druge potrebe.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pojeftinjuje parkiranje u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.05.2017.
•10:34 > 12:38
Komentari 18
Мунгос
Опа бато, значи туристима ће у Новом Саду нудити и лепе девојке.
Sa ka pe
Mika
Мунгос
Није „evgenije“ планирао да реши проблем паркирања у центру. Он је само добио идеју да тај проблем искористи, зарад „пар хиљада динара“. То је логика Паркинг сервиса.
Kernel
Мунгос
Ја бих то решио елегантније, забранио бих сваки саобраћај у центру Новог Сада у кругу од 3 km. Уколико би неко прекршио забрану, одузео бих му ауто, па нека он види шта да ради. А паркирање бих елегантније наплаћивао по ауту, не по паркинг месту. При свакој регистрацији, још једна ситна уплата за паркирање, на годишњем нивоу. Величину суме би одредио Дамир Окановић – директор Комитета за безбедност саобраћаја, у њега имам неограничено поверење. Ова сума би у локалном буџету била у рангу Еколошке таксе.
Mika
/
pojeftinjuju u periodu kada je manji saobracaj do zadnje nedelje avgusta kada se novosadjani vrate iz rodbine
evgenije
do 23 bi trebalo
eto zašto.
@Zapad
Zapad
ana
paja
Dakle, samo zbog vazduha, ni zbog čega drugog. A visak novca iz Parking servisa će Grad utrošiti za neke druge potrebe.
ludilo
ionako 70% ljudi može tu da dolazi bez automobila
degenerik
Zivan
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H